The last farewell

Ber den unga och söta om ett värdigt avslut,
ett möte med intentionen att skiljas som vänner,
att få berätta om hur jag önskar honom allt gott.
 
För vi ska inte vara mer, aldrig någonsin igen,
Vi var inte meningen, vet det nu, på alla sätt,
hur mycket jag än tycker om, känner.
 
Men icke, den unga och söta backar,
försvinner som sist, fegar ur, igen,
varför lär jag aldrig få veta.
 
Det får vara så, finns ingen energi
till att söka svar den här gången,
bara att acceptera, gå vidare.
 
Men Dag Vag kan inte ge mig
någonting, inte ens försöka
uppfylla min enda önskan.
 
I know it's over
And it never really began
But in my heart it was so real
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0