Closing time (smäller igen dörrar...)

Byråkraten hör av sig, vill ses,
Snälla, bara en sista gång...
Hans bönade är patetiskt,
raderar konversation och nummer.
 
Gitarristen skickar bilder på sig själv,
Saknar du inte mig och det här?
Hans uppförande äcklar mig,
raderar foton och uppgifter.
 
Dag Vag, den fegisen,
har inte hört av sig.
Skitsaksamma,
han är redan borta.
 
Sen går det av bara farten,
varför ha kvar skräp?
Tomma kontakter, idioti,
som inte ger ett skit.
 
Alla de där som redan borde
vara borta, ett svagt minne,
raderas, förpassas till dåtid,
hamnar där de hör hemma.
 
Jag skulle aldrig äventyra
den chans jag har fått nu
för ett jäkla ligg,
hur svårt är det att fatta?
 
ps
Liten vet bättre än att skicka förslag,
Hoppas du är lycklig!
Vet att han menar det, bra vän,
som jag ska försöka behålla.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Heja dig :D

2012-07-17 @ 21:44:47
URL: http://feledii.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0