Seriöst

Sluta upp med era dryga kommentarer om mitt förhållande, snälla.
Jag är tokkär, älskar min pojkvän (tillika blivande man), vill inte ha någon annan.
 
Vi är inget skräp, "vi tar varandra för ingen annan vill ha oss", på låtsas.
Snarare tvärtom. Äkta, genuina. Fina, varma känslor, lyckliga, trots avstånd.
 
Ser inget fel i att jag/han går ut på egen hand, har kul själv med vänner.
För jag litar på honom, så som han på mig. Alltid. Ständigt. Trygga i oss.
 
Skulle aldrig falla mig in att vara otrogen. Inte ens se åt någon annan.
Mitt hjärta tillhör honom. På riktigt. Är det så himla svårt att förstå?
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas inte min kommentar i förra inlägget räknas till en av dom dryga, det var bara en chock-kommentar <3

2012-08-04 @ 11:11:27
URL: http://feledii.wordpress.com
Postat av: Maria

Jag älskar det! Och jag saknar dig!! <3

2012-08-05 @ 01:18:30
Postat av: Barpadda

Carro; Absolut inte! Hade en riktigt dålig kväll ute, antastad och ombedd att gå hem pga att jag har ett förhållande... Det gjorde mig bittrare än vanligt.
Maria; Saknar dig med!

2012-08-05 @ 11:18:23
Postat av: Carro

Det förstår jag. Dumma människor!

2012-08-05 @ 12:38:53
URL: http://feledii.wordpress.com
Postat av: Katarina

Va? Får man inte vara ute om man har ett förhållande? Då skulle det vara rätt tomt på krogarna...

2012-08-05 @ 22:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0