Sams (att komma till sans)

Djupa, lugna andetag, hittar kraften att ringa upp. Hans varma röst.
- Bejbi, innan vi börjar prata måste jag säga något, ok?
Mitt hjärta rusar, det svartnar framför ögonen. Biter hårt i läppen.
- Jag älskar dig. Jag älskar dig för den du är. Du måste tro på det.
 
Och luften går ur mig, tårarna rinner. Snörvlar som ett litet barn.
Han är min darling, nummer ett. Den bästa, någonsin.
Känslan av lycka, tacksamhet. Att vara välsignad.
Klart jag tror honom, vet att det är så. Han älskar mig.
 
Varför lär jag aldrig förstå. Men den ovissheten kan jag leva med.
Alla dessa år av tvivel, nu vet jag bättre. Är tokkär.
Vi fixar det här, allt och lite till. Tillsammans på riktigt.
Du och jag mot världen. Alltid bejbi.
 

Kommentarer
Postat av: Carro

<3 <3 <3

2012-08-20 @ 19:39:21
URL: http://feledii.wordpress.com
Postat av: Maria

Älskade du!! Du är sååå värd allt det godaste!!<3<3<3

2012-08-20 @ 22:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0