Flake?

Har du en fling med Gitarristen, undrar the prince of darkness.
Öh, näe, blir mitt svar, ljuger honom rakt upp i ansiktet
(något som jag lovat mig själv att aldrig, aldrig någonsin göra)

Äh, är nog mer en mentor, du vet, snackar musik och sånt
,
fortsätter jag och undviker ögonkontakt
(vet att han vet att jag ljuger, orkar inte försöka förklara)

Hmm, Gitarristen har nog en fling på dig
, konstaterar tpod
och vägrar utveckla vad han baserar det på
(och jag skäms över min vilja att veta varför han tror det)

Fling? Vad är det för jäkla ord? Vad betyder det?
Är det en känsla av nyfikenhet blandat med lust?
(någon slags förälskelse som behöver få utforskas?)

I så fall har the prince of darkness aldrig förstått
att jag har haft/alltid har en fling på honom
(sen den där dagen vi möttes för många år sedan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0