Istället för studier #femtioelva

För att seriöst kunna gå vidare med examinationen krävs det att kurskamrater lämnar gensvar på mina texter eller kommenterar mina gensvar på deras texter... (umhu, du förstår situationen) När detta inte sker är det lite svårt att hålla en betygsgrundande diskussion vid liv (och ja, jag har gjort min del och vägrar kolla ev "nya trådar" efter kl 19)

Så jag...

Kanske skryter om mitt struliga, icke befintliga liv för kursare, i ett totalt meningslöst försök till att dom ska finna mig intressant. Vi snackar sex, relationer, graviditet, vilket jag, som störd och extremt nyfiken, finner väldigt givande. Jag tvivlar dock på att dessa rara individer vill veta vem/vilka jag ligger med just nu och varför.

Försöker skapa en hemsida för "klassen", går givetvis inge vidare, ingen har bett mig göra det, men tycker att det skulle vara "lite kul" att samla material, göra något multimodalt eller nåt annat utöver det vanliga FB-träsket.

Ser på sju avsnitt av "Bones", min nya drog. Anledningen till att det inte blir fler är en usel uppkoppling eller något annat tekniskt jag inte riktigt förstår (är inne på säsong fyra, saknar Zack, varför kan han inte bara bli frisläppt?)

Försöker skicka mejl till människor jag verkligen saknar, tycker om, behöver och vill ha i mitt liv. Självklart raderar jag min sentimentala smörja och lovar mig själv att göra ett nytt seriöst försök imrg.

Bajsar runt i cyberrymden... Kan någon ge ett förslag på bloggar som verkligen skriver något vettigt och kan stava? (skiter fullständigt i stureplanluncher, silikon, kändisar och dagens outfit)

Saknar den här underbara dårens inlägg intefordekansliga.blogg.se, varför kan han inte bara skriva igen?

Letar billig biljett till tråkstaden, fast jag egentligen inte har någon längtan efter att vandra över ökända gator (men saknaden efter vissa är svår, näst intill oumbärlig).

Lyssnar ödmjukt på RHs "The king of Limbs" vilket leder till en ofrivillig gråtattack.




Häpp?

Kommentarer
Postat av: Sis

Hej sis,

1. Jag förstår hur det känns att vara beroende av andra när det gäller ens betyg. Tycker det är ett puckat system

2. jag ÄLSKAR Bones!!!! Two peas in a pod you and I ;)

3. Saknar dej

4. Läser mest vänners bloggar, den enda 'kändis' bloggen jag läser är Sanna Lundells.... håller kanske inte alltid med, men intressant att läsa kontraster.. kommer jag över någon mer tipsar jag, du med hoppas jag

puss

2011-03-23 @ 18:50:47
URL: http://openyoureye.wordpress.com
Postat av: Barpadda

Och jag saknar dig Sis!

2011-03-24 @ 07:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0