What's up?

Lillrumpan visar sig vara ett praktarsel,
med kraftigt anlag för svartsjuka.
(inte en chans att vi kommer ses igen)

Springer på ett annat svin samma kväll,
jiisus, vad tänkte jag? Hur kunde jag?
(blir illamående av avsky)

Raderar idiotiska nr ur telefonen,
bättre vara singel än träffa idioter.
(för visst är jag värd något bra?)

Åker på fest, lillkillen är där,
kan bara inte låta bli att hångla.
(förlåt, men han är så söt)

Oväntat meddelande från en underbar röst,
går med på att ses, fast jag inte borde.
(är han tillfreds med sin situation nu?)

Dricker kaffe, känner direkt vad jag vill,
lämnar med en kyss och behaglig magkänsla.
(vill, vill så gärna lära känna honom, attans)

Annars?
Bostadslös, fattig, skoltrött, kärlekskrank

Häpp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0