blablabla (kanske utan någon speciell ordning)

Jag borde...

*ringa min son (men kommer bara att börja gråta, vilket han inte orkar med)
*läsa kurslitteratur (isf att försöka fixa fransk manikyr)
*betala räkningar (hur kul är det?)
*inte lyssna på Radiohead när jag mår så här (fast kan inte låta bli)
*kanske ha följt med på studentpub (kunde ha varit kul)
*börja träna (eller iaf sluta gnälla över att jag är tjock)
*stämma av med sis (hoppas att hon har tid att ses)
*få ordning på mina sömnstörningar (är så less på att vara vampyr)
*börja skriva på examinationen (men om vad?)
*inte röka så mycket (jo, tjena)
*hitta ett nytt hem till cp-katten (vill helst inte avliva henne)
*göra klart pedagogisk dokumentation (men har ingen lust)
*hälsa på A (men f-n vet när hon är ledig nästa gång)
*ta tag i min bostadssituation (fast jag vill inte flytta)
*kanske ha brytt mig om kollegans födelsedag (tycker fortfarande om)
*inte bry mig om vad "andra" säger (vem behöver skitsnack?)
*boka en biljett till tråkstaden (besöka de jag älskar och saknar väldigt mycket)
*fixa ett extrajobb (jiisus, behöver pengar, helst igår)
*inse att det är kört (i största allmänhet)
*träffa lillprinsen så snart som möjligt (och sessorna)
*inte tänka som jag gör (men gör det iaf, sjuk som jag är)
*städa min sunkiga lya (kanske till helgen? Ändå dags för tomtar å dret)
*absolut inte se "Meeting people is easy" ikväll (vilket jag kommer att göra)
~

"Has the light gone out for you?
Because the light's gone for me
"

~

Häpp!


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh snälla KOM HIT!!!!! Jag saknar ihjäl mig efter dig! Puss<3

2009-11-26 @ 17:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0