Skyll på mig

Jag vet inte hur det började med det började långsamt
En liten lögn blev till en stor
/ Och hat växer alltid inåt först och sen utåt
Men jag var feg och jag var svag och gömde allting inom mig / Men något så ont måste ut till slut

Skyll på mig / Lägg allt ditt hat på mig / För alla gånger jag sårat dig
Det var länge sen jag tappade tron på mig själv
Skyll på mig / Var bitter och skyll på mig / För alla gånger jag svikit dig
Det var länge sen jag tappade tron på mig själv


Jag är så ledsen för allt, all smärta jag gett dig / Det är inte rättvist och inte vackert
Och jag vet att du snart glömt våra lyckliga dar / Men det här var tvunget att hända
Och nu har du ditt och jag har mitt  / Men vi hade nåt så djupt, du finns i allt som jag gör


Skyll på mig / Lägg allt ditt hat på mig / För alla gånger jag sårat dig
Det var länge sen jag tappade tron på mig själv
Skyll på mig / Var bitter och skyll på mig / För alla gånger jag svikit dig
Det var länge sen jag tappade tron på mig själv

(Lasse Lindh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0