Inlägg nr 727

Jag hade en tanke
om att sluta blogga
på ett jämt inläggsnr,
avsluta lite snyggt.

Först var det 600,
men det gick inte,
hade alltför många ord
kvar att skriva.

Så jag tänkte 700,
det funkar,
sjuhundra inlägg,
måste räcka.

Men jag kunde inte
hålla fingrarna i styr,
bara skrev på,
överskred gränsen.

Om jag vågade,
skulle jag göra en PA,
bara radera skiten,
inse meningslösheten.

Och där är jag nu,
funderar på ett sista
äckligt förnedrande inlägg
innan total delete.

Vem bryr sig
om antalet?
Orkar bry sig
om en siffra?

(fast 747 hade nog varit bättre)

Kommentarer
Postat av: Maria

Inte sluta skriva, hjärtat! Det var ingen bra idé alls.. Kram

2009-05-21 @ 19:55:29
Postat av: peter

alltid fortsätta. aldrig ge upp. (du kan även få köpa det som titel på dina memoarer)

2009-05-22 @ 11:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0