Sorry K, spänningen är över

Ringer till hånglet, hamna hos mobilsvar.
Något senare ringer han upp,
totalt ointresserad av att prata
(varför ringa?).
Han kollar snömängd, jag sippar rött.
Tröttnar på spelet och frågar;
"Ska vi ses nåt under helgen?"
"Alltså, det skulle nog kanske funka", får jag till svar,
"Fast jag är grymt sugen på att åka skidor...
å så är jag bjuden på fest...
Hur har du det?"
Idiot som vanligt svarar jag uppriktigt;
"Näe,  jag borde plugga,
kanske tar en tur till "dalen" imrg,
leka lite med prinsessorna, annars inget."
tystnad
Jag säger; "Men ring mig på lö, så får vi se"
Hånglet svarar; "Visst, bra, vi hörs"

Eller inte,
skit samma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh no, jag är inte nöjd med detta.

Fortsättning följer..

2009-02-21 @ 18:10:44
Postat av: Barpadda

Sorry, men det verkar inte bli någon fortsättning

2009-02-21 @ 18:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0