Logik

- Ska vi höras senare? undrar hånglet
- Visst, svarar jag, fast jag inte bryr mig,
vill nog egentligen inte ses igen.
Han får mitt nummer,
tåget kommer, kram, kram.

Nu sitter jag här, sen sön kväll,
funderar på vad "senare" innebär.
Hånglet har inte hört av sig,
vilket jag är irriterad över,
som i sin tur gör mig sur.

Alltså, jag blir sur på mig själv
för att jag blir irriterad på att
han inte hör av sig,
när det verkligen kvittar.
Varför detta spel, låtsasintresse?

Säg istället;
Ha det.
Vi kanske syns.
Tack, det var nice.
Eller dra listigt iväg.

Kommentarer
Postat av: Sickan

listigt dra iväg. sådana där saker som du och jag är så bra på. jag har varit karate hela hemmatiden. kanske inte så där smart. men uh va roligt. det hände konstiga saker.

2009-02-11 @ 09:48:25
URL: http://caliber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0