Sluta slösa min tid!

Busschaffören hör av sig,
vill ses.
Ska bara fixa lite.
Jag hade tänkt att dra till A,
men stannar hemma för att se vad som händer.

Under tiden jag väntar på att han ska komma
dricker jag öl med mr F på jobbet.
Kanske inte så jäkla smart,
men wtf?

Sent kommer det ett sms;
"Blir komplicerat att ta sig hem, kan vi ses imrg istället?"
Jag svara;
"Åker bort imrg"
Sen blev det tyst och har så förblivit.

Jag kommer inte att ge honom någon mer chans.
Två gånger har jag väntat på någon som bara slösar med min tid,
det räcker.

Så jag fortsatte att inta alkohol tillsammans med mr F.
Vilket resulterade i att jag står på dansgolvet och hånglar med casanovan.
Har lovat mig själv att aldrig falla för hans komplimanger,
tjena, vad bra det gick...

Hur som helst,
två bra hångel på en vecka,
inte illa pinkat av en gammal sur padda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0