Sen vet jag inte vad som hände

Vet inte hur jag ska beskriva gårdagen,
hysterisk?
Hysteriskt roligt.
Liten tur med Gullan tillsammans med N och I.
Busschaffören ringde och ville ses.
Fick besked om att jag var välkommen att börja två timmar tidigare.

Hur som helst,
tog en snabbfika med busschaffören.
Avslappnat och väldigt trevligt.
Han undrade om jag vill ses igen.
Jag svarade ja.
Senare på kvällen kom ett sms;
"Dejt på fr?"
"Gärna" svarade jag.
Sen har jag inte hört något mer.

På jobbet var det hysteriskt, minst sagt.
Det var bara att jobba på och garva åt helvetet.
Men det gick bra.
Trivs mycket bra,
ångrar inte omprioriteringen.

Avslutade kvällen med vin på Ns hotellrum,
där somnade jag gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0