17737

Har fått stegräknare.
17737 steg har jag gått idag.
Det är ca 13,3 km.
Dom flesta stegen har jag gått på betald arbetstid.

Det blev lunch med prospect idag,
han bjöd.
Lika trevligt som sist,
avspänt,
lite vardagskänsla.
Sen var det bara puss puss hej hej
och jag gick mot en lugn kväll på jobbet.

Hur som helst;
bra att vi träffades.
Jag var inte riktigt snäll mot honom i sö.
Vet inte vad jag vill och orkar inte bry mig just nu om vad han vill eller inte.
Det löser sig.

Annars?
Ringde till af och avanmälde mig.
Vill inte jobba någon annanstans än där jag är just nu.
Som det ser ut nu har jag timmar så jag klarar mig.
Om det mot all förmodan skulle strula till sig så får jag ta det då.
Basta.

Kommentarer
Postat av: ejmis

12000 steg/dag är rekommenderat så du ligger på plus ;)

2008-05-17 @ 04:53:18
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0