En helt vanlig dag

Skulle bara hämta bilen.
Den blev visst kvar på jobbet igår.
Sen oplanerad lunch med L.
Vattenterapi och lucköppning på hennes balkong.
Välbehövligt.
Men för mycket vatten är inte bra för en sargad kropp.
Öl på favoritstället.
Skickar sms till S.
Får ett tillfredsställande svar.
Prospect dyker upp.
Idiot.
Senare,
efterfest.
Kanske inte så smart,
men jag gillar hälften av sällskapet.
Får ett "jag avskyr vad du gör just nu" sms från N.
Inte så kul,
måste reda ut det senast imrg.
Sen äntligen,
nattligt samtal med A.
Hon är inte sur på mig,
var bara lite lätt orolig.
Min tvättid börjar om tre timmar.

Men ändå,
jag är mest skräp,
hela tiden.

Annars?
Kaos.
Trodde du något annat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0