Det praktiska

Tonåringen ska göra ett försök att stå ut med att bo hos sin far.
Får ant hyra ut min lägenhet i 2a hand,
E och hans flickvän är intresserade.
Kanske kan jag bli inneboende hos min lillkusin.
Katten kanske blir inneboende hos PA.

Har en märklig "jag ska göra det"-känsla i hjärtat.
Tänk om allt bara löser sig.
Så där,
bara.

Jag sökte en (1) utbildning,
på en (1) skola.
Antagen på första försöket.
Det måste betyda något!

("Everybody leaves
If they get the chance
And this is my chance")


Kommentarer
Postat av: T

Go for it girl!

2008-07-14 @ 13:16:50
Postat av: peter

Kommer också sakna dig nåt så in i hoppsan. När planeras det att fly fältet? Avskedsfest! Något annat är tåttaly annäxäpptöble.

2008-07-14 @ 20:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0