Tisdag

I. följde med som expertråd när jag skulle kolla efter ny mobil.
Min älskade röda Nokia är nämligen snart i två delar...
Det blev en del skratt i butiken.
Säljaren lovade mig ett mobilsmycke (åsnan Ior) om jag köpte en SonyEricsson senast imorgon.

Sen gick vi på bio.
Köpte väldans mycket popcorn och läsk.
Många skratt under filmen.

Avslutade kvällen med kaffe, korsord och ännu mer skratt.

Gôtt att en pissig dag,
som startade i katastrof,
vände och blev till en bra.

Tror mig se en strimma ljus,
i min så annars mörka tillvaro.
(Men idag är idag... osv)

Kommentarer
Postat av: Peter

Vilken film såg ni?

Nu åter tillgänglig för socialt umgänge (tokdominans i filmspel och häckla kent). Sluta jobba och ring när du känner dig motiverad.

2008-01-23 @ 09:55:08
Postat av: Anonym

Törs nog inte berätta det... Tillåten från 7 år och väldigt "Hollywood". Har du vaknat ur dödströttheten redan?

2008-01-24 @ 00:04:18
Postat av: Peter

Jo, berätta för Farbror Peter. Jag gissar på gourmétråttan? Ratatatatatafolie, eller vad den nu heter.

Dödströttheten var där i flera veckor. Up's and down's, vettu'.

Häpp.

2008-01-24 @ 09:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0