Låg

Är låg.
Som satan.
Igen.

Gör mest ingenting.
Glor på TV.
Orkar inte träffa folk.
Vill knapp svara i telefonen.

Köpte en planeringskalender för 08 idag.
Började fylla i jobbtider, födelsedagar och annan dret.
Insåg att det lär dröja innan det finns tid (definitivt tid) och ekonomi att hälsa på dem jag saknar allra mest.
Blev ledsen och gav upp.

Behöver få snosa lite.
Få lite livsglädje.
Få lite framtidshopp.

Det kan jag inte här.
(Förstå mig rätt,
tonåringen är underbar, världens bästa, men både han och jag behöver lite perspektiv.
Till oss, vår situation och framtid.)

Kommentarer
Postat av: trollgumma

Jag gillar det där som Ola Magnell sjunger: "När du lyckats ta ner mig så att bara taxarna ser mig"! Så känner jag mig ibland! Typ 1000 tekakor, fast då tog jag ju ner mig själv. Jag menar skilsmässan - då var jag i taxläge...kram, love you

2008-01-10 @ 23:03:30
Postat av: trollgumma

Eller Stefan Sundström: "Kärlek är bara en klåda i ditt underliv", skönt att slippa känna att det kliar! Jag kan inte sova, för jag tror jag har glömt en beställning.

2008-01-10 @ 23:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0