Helvetet

Gullan och jag tog en tur till helvetet.
En del kallar det Bergviks köpcentrum.
För sent inser jag att det är lördag dag och typ alla har fått lön.
På Maxi var det äckliga clowner, slut på wettextrasor och "hejhej" till alltför många bekanta ansikten.
Ibland vill jag bara inte känna folk.
Men jag hittade "Lost in Translation" för 59:-, så det var värt svettningar och ångest.
(Någon som vet vad han viskar till henne i slutet?)

Hade tänkt att strosa lite i city efter helvetet.
Myspys som en helt vanlig Svensson.
Det blev en gratiskaffe på jobb3 och hemfärd.

Ledig lördag.
Jag vill inte göra något.
Bara vara så ensam det bara går.
Kanske har jag feber.
Bäst att ligga i sängen, kolla film och äta ostbågar.
Vore ju dumt att smitta ner andra.
Vill ju ändå inte känna folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0