Besök i verkligheten

Tre dagar verksamhets förlagd utbildning.
Verklighets förankrad utveckling är nog ett bättre namn.
Skönt.
Dom är rätt rara de där obstinata fjortisarna
som hälsar på mig i korridoren med mitt namn,
som säger; Åh, är du tillbaka, va kul!

Till helgen ska jag jobba.
Första gången på evigheter bakom en bar.
Gôtt.
Går bara inte att tacka nej
när min fd chef ringer och frågar
om jag vill hjälpa till på en invigning.

Dagens bästa sms
innehåller endast fyra ord.
Nice.
Behöver inte mer än just de orden.
De räcker faktiskt alldeles utmärkt.
Utlöser en lätt suck och lämnar ett litet leende.

ps
MO; tack själv, det var en supertrevlig kväll!
Kan jag få din bloggadress?

Kommentarer
Postat av: Maria

Vassego.. Men jag skriver inte så bra som du:(

Kraam

2008-12-11 @ 12:46:54
URL: http://mokiloppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0