SL, mor & jag

Kära mor bjöd mig till huvudstaden.
För att umgås,
få lite kultur,
bara lyxa.
Hotellet var så där och aldrig har tunnelbanan varit så krånglig någon gång...
Men teatern ("Mästaren och Margarita) var suverän,
helt tagen och trollbunden i tre timmar.
Har även fått en ny favortkrog,
om jag nu hittar dit igen.
Fast det bästa var ju så klart att få klämma på dom där underbara små barnen igen.
Åker gärna hur fel som helst bara för att få snosa lite.
Sen var jag dum nog att följa med och kolla på en lägenhet -
jag vill bo där!
Tack söta mor,
för allt,
behövde den här helgen så mycket!

Kommentarer
Postat av: peter

Vilken krog? I vilken del?

2008-04-17 @ 09:46:18
Postat av: TJ

Dubliners, nära norrmalmstorg. Live-musik alla dagar. Men man fick inte dansa på borden.

2008-04-18 @ 00:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0