Plingplong

Igår;
Vaknade tidigt på ett strålande humör.
Körde tonåringen till skolan, storhandlade (ops, det råkade bli några filmer...)
Prospect bjöd på lunch, mycket trevligt.
Tokmycket från start på jobbet, men det blev en rolig kväll.
A kom förbi och sa hej, hann iaf krama om henne.
Även PA förgyllde min kväll med ett besök.
Ett samtal på natten resulterade i bortamatch.

Idag;
Vaknar trött och sur.
Krångel och dret hela morgonen.
Ingen vill höra de orden som kom ur min mun på jobbet.
(Lugn och fin, tänk; "bara två pass kvar, bara två pass kvar osv)
Gnälliga gubbar och ingen vinst.
Men det är bara att bita ihop och ladda för kvällens pass.

Prospect kom,
lite avvaktande och trevande samtal.
Men vi ska äta middag imrg.

Annars?
Ja du L,
jag är nog förtjust.

Kommentarer
Postat av: peter

Förgyllde? Jag var inte vid mina sinnens fulla bruk (mer än vanligt alltså). Men tack.

2008-04-27 @ 15:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0