Livet går vidare...

...fast vilket jäkla liv?

Är så trött,
i kroppen,hjärtat, sinnet
Har så ont,
i själen, kroppen, hjärtat

Tänker på mig sälv när jag borde vårda de som står mig närmast
Tänker idioti när jag borde vara logisk
Jobbar som en idiot, när jag borde vila kroppen

Vad ska jag göra, vart ska jag ta vägen?
Vem orkar lyssna?
Orkar jag bry mig?

("Det är över nu
Och jag som aldrig gillat nostalgi
Jag gråter nu
Så släck mitt ljus
Över nu
Och jag som alltid ville vara fri
Vill fångas nu
av din sköra röst
som alltid sprack
när du behövde tröst")



Kommentarer
Postat av: Fibula

Trevlig blogg. Hittade den när jag sökte på bloggare mellan 30 och 36 år. Beklagar sorgen med din mormor.

2007-09-29 @ 16:46:37
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0