Bakfull på Ikea

Bakfull på Ikea en söndag eftermiddag är ingen hit...
Tur att mitt sällskap var på samma nivå.
Kanske var det bra att jag blev yr i huvudet och lätt illamående av allt folk och saker - handlade bara för 227 kr (vilket är det näst minsta jag handlat för på Ikea, någonsin).
Fick reda på att jag inte behövdes på jobbet ikväll, gött! Inte fel att få en extra ledig dag.
Det firades med pizza och cola med shopping-kamraterna :-)

Gårdagen blev en blöt tillställning (suck).
Först jobb, sen middag med N. Vidare på fest, sen krogen...
Drack väldigt mycket sprit, inte bra.
Brände onödigt mycket pengar, verkligen inte bra.
Hånglade med P i baren, absolut inte bra.

Nu blir det ostbågar, mera cola och soffan, väldigt bra.

Å så fick jag ett kusin-barn till igår!! Välkommen till världen lilla Lova ♥

(Igår berättade jag min bloggadress för mamma, var det bra?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaja....
här ser man.....
P av alla??
egentligen borde jag inte bry mig men....
hoppas att du är stolt!!!
grattis i förskott..
bye my lover, bye my friend.

2007-09-17 @ 16:37:17
Postat av: Peter

Ang. lämna ut URL till sina föräldrar.
Ja, jäklar. Das ånger. AKTA!

2007-09-17 @ 18:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0