Jag har lovat...

- Mamma att inte jobba så mycket.
- Tonåringen att försöka sluta röka (för femtielfte gången).
- En nära vän att inte dricka så mycket.
- Min familj att dra ner på tempot, stressa av.
- Mig själv att inte engagera mig känslomässigt, att inte bli "nojjig"

Hur det går?
Åt helvete, så klart!

Kan inte säga nej till jobb, för då går jag på krogen,
vilket jag ändå gör eftersom jag tar alla chanser att "komma ut" då jag jobbar så mycket.
Vilket i sin tur resulterar i onödigt alkoholintag och att jag inte kan stressa av utan vin.
Sluta röka är inte att tänka på, då jag och marlboro är bästa vänner.
Självklart har jag blandat in känslor och är därför mer "nojjig" än normalt.

"I´m a loser baby, so why don´t you kill me"

Jäkla PISSLIV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0