Berg- och dalvana

Det går verkligen upp och ner nu, värre humörsvängningar än vanlig.

Tonåringen är mest sur på mig hela tiden, vägrar säga vad det är, vill inte prata med någon om vad som har hänt.
Begravning på fredag, vet inte hur jag kommer att må eller reagera.
(Och vad ska jag ha på mig? Måste nog köpa något nytt, men när?)
Alla kära kusiner (och kusinbarn) kommer, underbart att få träffa alla, trots omständigheterna. Tyvärr så blir det ont om tid.
Har fått en projektanställning i 6 månader - skönt med heltid, fast månadslön, att slippa "hoppa runt" och jaga timmar. Men kommer jag att orka med mina nya kollegor?
Vann 1300:- på travet.
Längtar efter min mamma.
M. ska snart flytta härifrån, A. också antagligen.
Mobilen har lagt av och är skickad på service (fy för Telia! Otrevlig och ohjälpsam personal!).
Tyvärr så fanns det ett nummer i telefonen jag gärna ville ringa, men det är antagligen borta... och skulle det mot förmodan vara kvar, så är det ändå försent att ringa nu (om jag någonsin får tillbaka min mobil).
Längtar till 20 oktober; Tåg till Stockholm, bo på hotell, umgås med vänner, MUSE live och tre hela lediga dagar (i rad)!!
I morgon ringer kl 06.30, urk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0