Vansinne

När man vaknar halv nio med svår ångest
vet jag att det kommer att bli en lång jobbig dag.
Av erfarenhet vet jag att det är lika bra att ta tag i demonerna direkt.

Vet att jag gjorde bort mig igår, på mer än ett sätt.
Men det är svårt att be om ursäkt när man inte får chansen.

Det är vansinne att må som jag gör, vansinne att känna ångest,
vansinne att tro att någon orkar prata med mig halv tio en söndag fm.
Vansinne att tror det skulle funka.

Som sagt, det kommer att bli en lång dag.
PJ Harvey kommer spelas mer än 20 gånger...

"Please don't reproach me
For, for how empty
My life has become
I don't what really happened
I watched your disappointment
At being misunderstood
I forgive you
Something metal
Tearing my stomach out
If you think ill of me

Can you / Can you / Forgive me
Forgive me / Can you / Can you
Forgive me / Too"


(Broken Harp - PJ Harvey)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0