Massor av saknad

Efter några nätters funderingar har jag insett att jag saknar så ofantligt mycket och många.
Kanske är det en bidragande orsak till att jag mår som jag gör.

Jag saknar bla;
Tid att läsa och skriva, myskvällar med tonåringen, ork, mormors bitterhet, spontanitet, mamma, glöd, putsa kängor med ÅP, självförtroende, jobba med K, vilja, att pappa ringer, logiskt tänkande, lunchrast i rökrummet med PA, tro på framtiden, gapskratt med A-C, lust, köksfylla med UA, mål, min riktiga pappa, passion, två små underbara barn, nattliga samtal från C, enkelhet, Rs dialekt, sångröst, långpromenader med AW, energi..

Kan det vara så, att jag saknar så mycket
att jag glömmer bort vad jag har?
Inte bra,
kan aldrig vara bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0