K-bongar & asgarv

Herregud, vilken kväll.
Fullbokat och kaos.
Men det gick.
Trots mycket konstiga beställningar och krångel.
Vågade knappt gå förbi köket ett tag. ;-)
Kan inte påstå annat än att det var en jäkligt bra och rolig kväll på jobb 2.
Mycket tack vare underbara kollegor,
speciellt A - hon är min klippa!
(Att jag själv har mått helt ok betyder nog oxå en hel del)
Längesedan jag satt så i skiten och bara skrattat åt det - gött!


Kvällens roligaste fråga;
(stackars lilla söta H)
-"Din värmländska är charmig, men speciell... Vi försöker komma på vart i värmland du kommer ifrån... Vill du berätta?"
H svarar ärligt;
- "Östersund"
(Att jag inte bara dog... )

Annars?
Jodå, efter 13 timmars arbete var väl inte ett berg med tonårsskor det jag ville kliva över i hallen.
Men, va fan, hellre att dom hänger här än dräller på "stan", men ibland önskar jag att mitt hem inte var en ungdomsgård...
Någon som vill ha en obstinat katt?

Kvällens seriösa fråga;
Hur lägger man livet på hyllan??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0