Jag undrar...

Jag undrar;
(ej i kronologisk ordning)

-När jag ska få snosa på två underbara barn nästa gång.
-När jag ska våga ringa min far och säga att jag inte vill ha den där bilen.
-När tonåringen ska vara hos sin pappa nästa gång.
-När han ska ringa och säga att det inte är någon idé att vi ses mer
(orkar inte med ovissheten).
-Om det har varit så smart att berätta om mitt beslut
(tänk om det inte blir av?).
-När N, A, PA, K, MT och dom andra kommer att tröttna på min negativa aura.
-Om jag alltid kommer att känna mig utanför, vart jag än befinner mig.
-Om jag någonsin kommer att trivas, riktigt trivas, vart jag än bor.
-Om tonåringen förstår hur mycket jag älskar honom, hur stolt jag är,
 att han betyder allt för mig.
-Om jag och L kommer att prata med varandra igen.
-Om / när jag helt ärligt kan säga "jag mår bra".
-Om jag kommer att se PJ, Muse, Radiohead, REM live igen.
-Om mamma verkligen förstår att det inte på någotvis är hennes fel att jag mår som jag gör.
-Om C kan inse att jag verkligen önskar honom all lycka.
-Om jag någonsin kommer att ha en fungerande, "normal" relation.
-Om jag skulle klara livet utan nikotin och alkohol.

Det är det jag undrar över,
just nu.
Inte bra att vara hemma och inte gå utanför dörren på tre dagar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

K kommer i alla fall inte att tröttna. Jag finns här.
Kram

2007-11-27 @ 21:25:43
Postat av: Mina's Undead Löver

Vad ovanstående sa.

/P

2007-11-28 @ 10:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0