Inget ont som...

Igår blev jag och tonåringen ovänner.
Vilket ledde till ett långt nattligt samtal angående livet, vänner och till slut om sorg.
Vilket i sin tur resulterade i att jag försov mig i morse.
Det blev mycket sura miner på jobb 1.
Kunde inte bry mig mindre.

Idag har han åkt till Jönköping, ska vara datanörd i ett par dagar.
Skönt att vi hann prata och bli vänner innan.
Skönt att få några dagar i ensamhet.
Jag ska "fira" min tonårsfria tid med att jobba, typ dygnet runt...

Nu ska jag stryka arbetskläder, för imorgon dra julbordshelvetet igång på riktigt.
(vart fasen har jag det där asfula röda förklädet?)

Sen blir det fika och skvaller med MT.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Usch & fy för julbordstider..saknar inte det för 5öre.
Hoppas du får en ok dag :)

2007-11-29 @ 22:12:45
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0