Bita sig i läppen

Träffade R förut.
Har inte sett honom på över ett år.
Inte pratat med honom efter den dagen vi blev ovänner och bestämde att vi inte skulle ha någon relation.
Jag sa; Tänkte på dig häromdagen.
Han svarade; Och jag på dig.
Bara snälla saker, undrade jag
Alltid, svarade han.
Sen var det inget mer med det.
När han gick kände jag hur nära det var till tårarna, vet inte varför.
Det var bara att bita sig i läppen och hålla tillbaka.
Herregud, stå i kön på bolaget en fre em och grina för något som aldrig blev.
Vad ska folk tro?

(Men jag hade starka, äkta känslor för honom när det begav sig)

Kommentarer
Postat av: Trollgumma

Hej barpadda! Vad du är duktig att skriva! Den där Dum-Per verkar vara en rolig prick! Puss o kram

2007-11-25 @ 11:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0