True Love

Det kan inte vara något annat än äkta kärlek.
Inget kan få mig så berörd, upprörd, känslostorm mest hela tiden.
Det finns inget vackrare, värre, bättre, evig längtan, åtrå, förtvivlan, saknad, ärligare, glädje, förväntan, sorg, lycka.

Min sanna kärlek har jag bevakat, skyddat, förklarat, älskat i sju år.
Älskat hopplöst, gränslöst, ovillkorligt, troget.

Så om jag bara vill lyssna på min kärlek, låt mig göra det.
Låt mig få vara besatt, förälskad, töntig - det kommer inte att "gå över".
Jag kommer att fortsätta följa, förfölja, vänta.

"Hopelessly
I´ll love you endlessly
Hopelessly
I´ll give you everything
But I won´t give you up
I won´t let you down
I won´t leave you falling
If the moment ever comes"




Sann kärlek hittas på;
www.muse.mu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0