Idioti

Såg honom på krogen ikväll...
Kan erkänna att det kändes - speciellt när han stod och limmade på en tjej/brud/kärring.
Dum som jag var gick jag fram occh frågade om det var positiv energi... (IDIOT)
Sen orkade jag inte bry mig mer, bättrade på min fylla med mera sprit, bråkade med mina vänner, skällde ut chefen, ringde ett ex och tjafsade, bad den jag älskar dra åt ... osv...
Vad kan jag säga till mitt försvar?
Inget,ja jag vet att jag jobbar för mycket och dricker antagligen mer än vad jag borde!
Men tack K, jag uppskattar din ärlighet!
L, tänk dig jäkligt noga för - detsamma gäller dig M!
T, tyvärr, du kommer att kväva mig.
S, din hemlighet stannar inte hos mig - sorry (för jag vet att mina inte stannar hos dig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0