Inte ett moln

Jo då, både ute och i mitt sinne.
Fast idag orkar jag se igenom.
Tonåringen är i Spanien, har en hel vecka ledigt, kära mor är på besök och pysslar om mig, L. kom på lunch, har ätit middag hos mormor (som efter ett glas vin blev vid gott mod), pussat på mina otroligt söta kusinbarn och nu är det dax för glitter & glamor-party som jag  verkligen ser fram imot! Har klätt upp mig (?!!), med svart klänning, tonvis med pärlor och höga klackar... (får se om jag orkar dansa i dom, hehe). Mitt festsällskap är en härlig mix av kompisar och favoritkollegor, kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: Peter

"...svart klänning, tonvis med pärlor och höga klackar."
Det är i såna' här stunder man svär över att vara man. Kläderna saknar motsvarighet. På sin höjd jeans, skjorta, kavaj och eventuellt smärtfri rakning med slö hyvel.

2007-06-27 @ 23:17:30
Postat av: barpadda

Sötnos, du får låna vad du vill, när du vill (hi hi) Men avundas inte smärtan i mina fötter... (alltför fåfäng att byta skor under kvällen)

2007-06-28 @ 03:59:09
URL: http://barpadda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0