Konstiga dagar

- Jag och U. har typ "gjort slut" (eller var det jag?)
- Återupptäckt att min sociala kompetens är obefintlig (trodde jag var på väg åt "rätt håll", men icke).
- Träffade PA på krogen (!?!)
- Inte jobbat på 8 dagar! Men sett om väldigt många filmer...
- Spenderat en förmögenhet på krogen i ett desperat försök att ha roligt, och sett på när mina vänner/kollegor blivit  aspackade...
- Haft mamma på besök, skönt att bli ompysslad.
- Bett O. om vägledning men han har inte tid/orkar inte bry sig.
- Insett att sann glädje oftas infinner sig när jag umgås med N.
- På hennes egen begäran har jag bränt en skiva med Radiohead till mor(!?!).
- P. försvarade mig, fast han inte behövde.
- Tonåringen kom hem från Spanien, älskar honom så det gör ont i hjärtat!
- Blonderat håret...

Annars? Inte en jäkla aning...
(berg- och dalvana, suck)

Kommentarer
Postat av: Peter

Måste ju bara kommentera.
Först och främst, trist med U. Hang in there. För det andra så känns det osannolikt att din sociala kompetens är obefintlig. För det tredje så ber jag ödmjukt om ursäkt för att jag inte kände igen dig på Koriander. Hade fokuseringssvårigheter och den blonda kalufsen gjorde inte saken bättre. Inte mitt fel. Att man förekommer under rubriken "konstiga dagar" tar jag som en komplimang. Ni kan slopa "Prince of Darkness" nu. Kalla mig "Sushimannen". För det fjärde så ska din mamma ha asfett med creds för sin softa approach. Respect, brrrreak up da beat!

2007-07-03 @ 21:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0