Sö fm

Vet  verkligen inte vad jag ska göra. Känner mig bara förvirrad, ensam o ledsen. Givetvis har ångesten kopplat grepp om mig igen...
Om inte ens jag orkar med mig själv - hur ska då någon annan göra det? Vill inte vara bitter, men...

Insåg igår hur mycket jag tycker om honom, allt blev bara jobbigt - för jag vill inte stå där, dumpad igen, orkar inte bli sviken igen...
Jag vet att det antagligen är för tidigt att berätta vad jag känner och alltför tidigt att fråga honom vad han har tänkt sig med det här... men jag behöver veta, ganska snart, så jag kan gå innan hjärtat brister...

Tack till O.
- att du bara orkade lyssna på mig i flera timmar i natt - du är och kommer alltid vara en kär  vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0