jaha...

Tror man kan säga att jag var på "date" igår...
Jepp, det är samma som sist (som jag träffade på krogen efter p-festen).
Var hemma hos honom, käkade och kollade på film = trevligt, sov över = "very nice".
Varför är det sååå himla mysigt att sova med en annan människa?
Men i morse blev det samma som sist; "hej, hej, vi kan väl höras"... URK!
Blir bara nervös och osäker... BLÄ!
Tyvärr så börjar jag tycka väldigt bra om honom... SUCK!

Men, men, har bestämt mig för att ge honom en seriös chans (OM han nu vill...), han uppfyller ju mina sk krav för en ev framtida relation (gillar Muse och kan nog accepterar min kärlek till Jocke Berg även fast Kent aldrig funkat för honom).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0