Gott nytt, eller?

Förstår inte varför jag ens försöker fira nyår - de få åren jag inte har jobbat har mer eller mindre slutat i katastrof... Nu var det väl inte riktigt så illa denna gång, men önskar att jag stannat hemma i soffan med ett kilo godis och tre filmer som var min ursprungliga plan... suck, att jag aldrig lär mig att lyssna på mina egna signaler...
Hade en uppesittar-natt med en nära vän förra veckan - mycket skvaller och vin blev det, men även mycket seriöst och det väckte en hel del tankar hos mig. Om vart man befinner sig i livet, vilka människor man har runt sig, vilka man lämnat bakom sig - frivilligt eller inte.
På något sätt kan jag inte släppa vårt samtal, vill få "ut" det, men vet inte hur jag ska börja skriva.
Tyvärr så väckte det en massa andra tankar, om hur det kan komma sig att man är den man är där man är idag...
Jag ångrar verkligen inte samtalet, men önskar att jag kunde få mera klarhet i varifrån min skeva självbild kommer och varför ångesten nästan kväver mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0