?

Han ringde...
Jag rodnade, inte för att det var nåt speciellt han sa, men... ändå...
Jag säger "kul att du ringde" han svarar "kul att du svarade"....
Från o med nu kommer jag alltid att svara när han ringer, oavsett vilket tillstånd jag är i
eller hur jag mår - ska det va så får det vara på riktigt!

Varför ska man göra sig bättre än vad man är?
Varför ska man inte visa andra om man mår dåligt?
Varför säger man att "nej nej jag är vaken" när någon ringer när man sover?
Vad är det för fel med att vara den man är?
Varför är det så svårt att tro att någon kanske tycker jag är bra, precis som jag är?


( Låt mig behålla det här
Det kan väl jag vara värd
Kom o slå sönder min värld

Det är allt jag begär)

Kommentarer
Postat av: Kalle Larsson

jodå, e med i lokal-tv ibland...

2007-01-12 @ 09:20:27
URL: http://kallelarsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0