Trött...

Var på fest igår... mår som jag förtjänar...

Min kompis kysste mitt fd strul - jag sa att jag inte brydde mig, men det gör jag...
Fan, varför?
Hon är på nån jäkla hångelturné, fine, det kan hon vara (jag har sagt vad jag tycker om det) men varför med honom?
Hon kan ju få vem hon vill...

Är även så jäkla trött på alla som ska hjälpa mig att få ett bättre självförtroende - lägg av!
Det blir verkligen inte bättre av att ni står och ljuger mig rätt upp i ansiktet!
Vill inte höra ett ord till om mitt utseende och mitt sätt eller att jag är världens snällaste...
För om det är så som ni säger, varför är jag då alltid andrahandsvalet?

Och till S.;
Vad händer??
(nana nana, du skulle dumpa mig...)

Kommentarer
Postat av: Peter

T.J, my dearest!

Du är ju liksom snygg och snäll. Synd att du inte ser det själv. Vore du ful och elak så skulle du ju inte ens träffa något "strul", eller hur?

Lägg av själv (så får du se hur roligt det är)! :o

2007-02-02 @ 13:02:11
Postat av: barpadda

Bjäbb!

2007-02-07 @ 23:19:16
URL: http://barpadda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0