Same shit...

- Blev dumpad i lö fm, fast sen sov han hos mig på natten och spenderade sö i min soffa... (Hur jäkla dum är jag? Varför händer det inget nytt?)
- Min bästa vän o hennes nya "kompis" roade sig med att skicka idiot-sms till mig en hel natt (Dax att skaffa nya vänner, kanske?)
- Fortfarande omoralisk pank... (Kommer inte lönen på fredag så vet jag inte vad jag gör)
- Har tryckt i mig typ 3 kg godis/fikabröd/chips mm det senaste dygnet (jo, just det - idag skulle jag ju börja träna...)
- Har massor att göra, både viktigt o oviktigt, men kommer knappt ur soffan (har tom avbokat fika på stan för att jag inte orkar göra mig i ordning...)

Känner mig bara.... URK! Måste ta tag i saker och ting, det går inte att ha det så här - men vart f-n ska jag börja??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0