Jag vågade...

Jag vågade till slut, här är svaren;
(Mina tankar inom ( )).
- Hur lång är du? (inte för att det spelar någon roll, men...)
192 cm (gôtt!)
- Politisk färg? (spelar inte heller någon roll, men ganska intressant att veta)
För det mesta röd (som jag anande)
- Är du rädd för att bli bitter? (det är jag)
Nej, men är nog rädd för att släppa in människor
- Får du fortfarande positiv energi av mig?
Du ger mer energi än du tar (hoppas det är positivt...)
- Tror du på ett liv efter detta?/tidigare liv? (det gör jag)
Nej (misstänker att det kan bli intressanta samtal)
- Lider du av homofobi?
Nej (trodde inte det heller)
- Tror du fortfarande på kärleken? (jag vill, men vet inte om jag vågar)
Tveksamt, vill -  men det är svårt (sötnos, jag vet)
- Din favorit-författare (snälla, säg att du har minst två...)
(hm, har inte fått något svar på denna fråga, får ta upp det igen...)
- Var det du eller jag som tog "första steget"? (antagligen jag, men skulle vara kul om det var du...)
Kommer inte ihåg... var det du? (som jag misstänkte, men mitt minne är också lite suddigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0