Helt ok

Jag vet att jag för det mesta är en aning besviken... Vill bara berätta att jag har haft en helt ok dag;

- Sonen ringde och var inte sur på mig ♥
- Kom försent till jobbet men ingen brydde sig :-)
- Den jag är förälskad i bjöd på lunch! (väldigt trevligt att äntligen få se honom)
- Fika med en mycket bra vän efter jobbet (Tack M, jag uppskattar verkligen din vänskap)
- Färgade håret (snyggt & gratis, hihi)
- Kvällsfika hos L. med "dårarna" (skönt att avsluta dagen med gapskratt)
- Inga räkningar med posten (yippie)

Så, ingen dålig dag alls, ingen ångest, inga tårar - det finns hopp om livet!

(Snälla K; tveka inte att höra av dig, jag finns om du vill)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0