I natt

I natt drömde jag om C.
I drömmen hade vi varit ihop i åtta år.
Jag misstänkte att han var otrogen.
Jag sa; Jag älskar dig.
Han svarade; Vi är stans rikaste par, men vart är lyckan?
Sen åkte jag i Gullan på väg till Ikea och sladdade av vägen pga att jag hade sommardäck.
Vaknade med migrän.
Hmm,
ska man bry sig om att försöka tolka det här?

Nu ska jag byta batteri på bilen,
diska, klä granen, handla,
få katten att sluta äta knäck och hitta partyhumör...
Har ingen, verkligen ingen lust att gå på p-fest.

Annars?
Trodde att posten bara delade ut julkort idag.
Kanske tyckte brevbäraren att mitt kuvert från Telia så juligt ut.
Finns inget juligt med en mobilräkning.
Tydligen har jag skickat 280 sms och pratat i 587 minuter.
Hur har jag hunnit det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0