Eller?

I kväll har jag kysst någon som är någon annans,
inte ok.
Men wtf?
Jag skulle så gärna vilja att han var min.
Bara för en stund,
för att få leva ut,
testa,
om det vore värt det.
Att ändra mina planer,
stanna kvar.
Han tog mitt nr,
två gånger.
Återstår att se hur han använder det.
Han valde att åka hem,
vilket jag högaktar.
Men ändå,
fucking jävla skitångest kommer att kväva mig imorgon.

Hur länge ska jag vänta innan det är dax att förstå att inget kommer att hända?

Har även skickat ett väldigt dumt sms, på fyllan, såklart.
(Föregående fråga gäller även här...)

I julklapp önskar jag mig en meddelanderapport som säger;
"meddelandet ej levererat"
Hoppas tomten lyssnar...

Jodå,
det blir PJ inatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0