Ti kv

Vinkväll med älskade L.
Som vanligt mycket prat om kärlek, relationer, sex, idioti man har gjort, analyser om varför man mår som man mår och gör som man gör (eller inte).
Som vanligt, självutlämnande och givande.
Tyvärr så finns det vissa i vår bekantskap som stör sig på vår vänskap - men de kan aldrig förstå hur djup den har blivit.
L; Love you, always!
("I walk with you through whatever")

Tyvärr så var jag bara tvungen att prata med elitserien efter ett antal glas vin, jättesmart att göra bort sig - igen...

Varför blir jag så pratsjuk på rödvin?
Varför har jag berättat att jag bloggar?
Varför är jag så rädd för att han inte ska acceptera den jag är?
Varför är jag så besatt av tanken att han ljuger för mig?
Varför kan jag inte bara släppa taget?

(Spyr på mig själv och dessa ständiga varför, varför, varför)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0