Elitserien

Som det ser ut nu har jag två alternativ;
att tro på honom eller inte
skitenkel och jättesvårt
Sändigt dessa varför...
Är det här äkta?
Orkar jag?
Är det möjligt att någon kan älska mig?
Kan jag älska någon?
Är han uppriktig?
Önskar att jag bara kunde släppa taget och njuta...

Dagens vackraste sms;
"När du inte är här eller jag hos dig, så finns du i mina tankar mest hela tiden. När jag blundar för att somna är du det sista jag ser framför mig. Puss min underbara, underskattade, älskade, finaste, vackraste korpen"


Kommentarer
Postat av: Elitserien

Att välja är inte alltid lätt, men en sak är säker det är att man ska följa sitt hjärta!
Att få träffa dig var nog en av mina lyckligaste stunder och varje minut som jag är tillsammans med dig ser jag som en välsignelse.
Jag önskar att situationen var annurlunda....
Men jag vet vad som finns i mitt hjärta och det är du och ingen annan, det är jag som ska vara glad att få träffat en sååååååå underbar männinska....
/ E

2007-04-22 @ 22:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0