Nervvrak...

Tror man kan säga att jag ska på "date", är hur äckligt nervös som helst... fy, borde inte vara det, men har man inget självförtroende så har man inte... urk...
Det värsta är nog att jag tycker väldigt bra om honom (så är det detta med logiskt tänkande; eftersom jag bryr mig om vad han tycker om mig, så blir det genast sååå mycket jobbigare att vara sig själv - kontra om jag nu inte skulle tycka något alls... )
För övrig så känner vi varann sen tidigare, så äckliga tanke om det skulle gå riktigt åt... Kul att umgås sen - not! (vi har gemensamma vänner).
Det är väl bäst att jag fortsätter att göra mig  " i ordning" och får det hela överstökat, istället för att sitta här och svamla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0